Tahometru digital
Câteva dezavantaje:- Citiri digitale sunt mai greu de a interpreta rapid în timp ce conduceţi, şi anume găsirea punctele exacte de schimbare
- Acest modul de citire nu este cu iluminare din spate, făcându-l invizibil, în întuneric, nu am putut găsi o modalitate buna de a iluminarea ecranului.
- Acesta este un pic cam scump, peste 80% din costul acestui proiect
Vezi și
Romania traiește , încă , din inertia bogățiilor create in Epoca Comunistă
Planurile in derulare sunt o munca in progres, veche de sute de ani
Duda a pus mâna pe Casa Regală
Nu poti multiplica bogatia divizand-o !
Evolutia Laptop - Cântărea 5,44 kg
În vremea monarhiei, taranii romani reprezentau 90% din populatie si nu aveau drept de vot.
Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL
Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul
Fii propriul tău nutriționist
Maya ramane o civilizatie misterioasa
Slăbești daca esti motivat
Serbet de ciocolata
Medicament retras - folosit în diabet
Brexit-ul - Spaima Europei
Virusul Misterios
Sistemele solare - apă caldă
Aparitia starii de insolventa
TRUMP ESTE PRESEDINTE
Despre islamizarea Europei. O publicăm integral. Și fără comentarii.
- Rezistor pe LED-EE SB5 este dimensionat să furnizeze între 20 şi 50 mA (max) la senzorul, am ales 620 de ohmi, deoarece am avut una în sertarul meu părţi.
- Rezistor pe EE-SB5 foto-tranzistor este dimensionat să furnizeze ~ 20mA sarcina pe iesire este de 620 de ohmi cu privire la dreptul de 20mA pe ambele părţi şi de putere de aproximativ 1/4 la 1/2 Watt (de exemplu I ^ 2 * R = 0,020 * 0,020 * 620 = 0.248W)
- Cu toate acestea, în efectuarea unor experimente cu non-amplificate EE-SB5 detectoare, am constatat că nu a fost suficient de câştig curent (cunoscut sub numele de beta ), în tranzistor fotografie pentru a conduce oriunde aproape de 20mA la ieşire, aşa că a trebuit să crească rezistor de 33k ohmi cale de a obţine un leagăn de tensiune decent
- Tranzistorii sunt amplificatoare curente, în esenţă, în acest caz, curentul de intrare este datorată fotoni cu infrarosu de la LED-ul lovind baza expuse de tranzistor, bate electroni liberi, care creează fluxul de curent, în acest caz, am văzut, probabil, fluxul de 0.35mA, astfel rezistenta 33K dă un semnal cu privire la 12V.
- Notă : pentru o anumită cantitate de curent, căderea de tensiune este legată de rezistenţa la fel ca în V = I * R
- Din păcate, această rezistenţă putere destul de mare a creat o altă problemă atunci când încercarea de a conduce un tahometru electro-mecanic, poate cu 10-100K ohmi impedanta de intrare:
- Acest plus de încărcare (în comparaţie cu un 10 Mohm digitală metri) este suficient pentru a trage semnalul de ieşire în jos de lângă la 0.
- Următoarea pagină de internet are un tutorial excelent asupra funcţionării timer 555
- http://www.uoguelph.ca/ ~ antoon/gadgets/555.htm
Încă de când am deţinut Caddy mea diesel, am dorit într-adevăr a avut un tahometru. O opţiune care este disponibil pe mai târziu modelul VW motoare diesel este "W-terminal" alternator. Acest lucru are un terminal de alternator suplimentar (etichetat "W"), care permite un semnal RPM-proporţional, care poate conduce un tahometru bord montat. Aceasta este comun cu privire la modelele diesel turbo şi necesită un plin de swap panoul de instrumente pentru a avea Tach înlocuiţi ceas stoc. "W-terminalul", de asemenea, este utilizat pentru a conduce "upshift" indicator de care este aparent folosit pe anumite '82 şi modelele ulterioare.
Unul dintre proiectele mele de inginerie ani am lucrat pe la NASA implicati folosind encodere optice de arbori pentru a ridica viteza de rotaţie a arborelui şi pentru utilizarea in senzori de poziţie. Aceste codificatoare folosi o serie de cercuri concentrice de mărci alternative de lumină şi întuneric pentru a detecta mişcare. Pentru o viteză numai, un set de mărci este suficientă.
Lista pieselor de schimb:
Acculex
DP-680-a dobânzii Meter / Tahometru
- 90 dolariOmron
EE-SB5 photomicrosensor reflectorizante
- 5-12 (Am folosit EE-SB5V, dar altele vor funcţiona)Optic roata de preluare, S / S din tablă - 5
Misc. sârmă şi rezistori - 3 -------------------------------------------------- Total - $ 88-95
Teoria de operare:
PulsesPerRevolution = NumberOfCylinders / 2
- Următoarea pagină de internet are o descriere buna a doar un astfel de proiect:
- http://www.williamson-labs.com/555-tutorial.htm
Alte aplicaţii (de exemplu, vehicule electrice):
Tahometru Seturi:
- " Bag de piese de "W / - furnizează instrucţiuni de Tach ta:
- Cost: US 60.00 dolari + transport (US = $ 8.00, International = $ 18.00), rezidenţi CA adaugă impozitul pe vânzări
- Unele experienţă de lipit electronică necesară (a se vedea instrucţiunile de mai jos )
- Asamblat complet electronice pachet , w / cablare şi roata de preluare, gata să cârlig până la Tach dvs.:
- *** În momentul de faţă, kituri complet asamblate nu sunt disponibile ***
- Cost: US 120.00 dolari + transport (US = $ 8.00, International = US $ 18.00), CA rezidenţi adaugă impozitul pe vânzări
- Permiteţi 6-8 săptămâni de fabricatie / testarea de timp (în prezent nu sunt disponibile)
- Specificaţi dacă se utilizează un VW in bord sau Tach tahometru extern
- Oricare dintre cele de mai sus două kituri sunt disponibile w / o roata de preluare reflectorizante pentru US $ 5.00 mai puţin pentru aplicaţii personalizate.
- Sisteme complete (w / Tach), gata pentru a instala (preţul variază în funcţie de opţiunea Tach - vezi mai jos)
- Dacă ar fi interesat într-o trusă, vă rugăm să de e-mail-mă şi lasă-mă să ştiu
- Lipseşte LinkZ este de a lua comenzi şi truse de transport maritim
- Noi lucram cu PayPal sau acceptă cec / bani pentru a ( ne contactati pentru adresa noastra )
- Personalizate (non-VW) aplicaţii disponibile, contactati-ma cu specificaţiile dumneavoastră .
- A utilizat OEM VW tahometru de gaze provenite de la vehicule adecvate, înlocuind ceasul în panoul de bord
- Aproximativ 100-150 $ pentru un cluster folosit pe eBay
- 0-8000 RPM. 270 matura de la gradul de low-end
- Aproximativ 50 $ pe sus, în funcţie de mărimea şi caracteristicile
- 0-5/6000 RPM la High End
- Aproximativ 80-100 $ pe sus, în funcţie de mărimea şi caracteristicile
- Un cost mai mic digitală Tach (100 RPM rezoluţie)
- Aproximativ 90 dolari pe sus, în funcţie de mărimea şi caracteristicile
- O mai mare costul digitale bar-grafic Tach
- Aproximativ 100 $ pe sus, în funcţie de mărimea şi caracteristicile
- Notă motor diesel VW fruntea despre 5000 rpm
- Din fabrică, în planşa de bord de la tachs alimentate cu gaz VWS
- 2-1/16 "sau 2-5/8" mount bezel - s-ar potrivi bine într-o aplicaţie în planşa de bord
- 2-1/2 "sau mai mare bord-top prindere
Tahometru Kit de instalare Instrucţiuni:
- Scoateţi capacul calendarul centura (4 suruburi)
- Ataşaţi roata de preluare pentru a pinion pompa injector
- Vezi: Imagine 1
- Curatati bine interiorul pinion pompa injector, poate doriţi pentru a pulveriza un pic de vopsea neagră plat pe cele două găuri de aliniere pinioane, dacă acestea sunt strălucitoare
- Asiguraţi-vă că pentru a alinia două găuri cu gauri de aliniere pinionului înainte de lipire, în loc
- Pentru adeziv, vom folosi "Goop Automotive", sau o temperatura buna de mare, ulei de silicon rezistenta adeziv-etanşant sau ceva de genul JB Weld va funcţiona, de asemenea.
- Fixaţi roata de preluare, în loc până când cure adezive
- Reţineţi că aceste fotografii sunt de roata de preluare prototip. Modelul actual de producţie are 3 gauri in ea pentru a permite introducerea de instrument de blocare a pompei şi calendarul pentru a accesa piuliţa pompa jos de retinere si bolt pentru ajustări de timp. Deci, ar trebui să fie sigur că şi aliniaţi orificiile din roata de preluare cu aceste găuri în pinion.
- Pop în dopul de cauciuc mic de instalat şi de senzorul optic de la interiorul capacului centurii
- Acest lucru este valabil pentru motoarele diesel Volkswage A1, unele modele pot solicita mai târziu de foraj de 5/8 "/ gaura de 16mm pe pinion pompa de injecţie, aproximativ peste centrul de spiţe.
- Verificaţi clearance-ul dintre roata de preluare şi senzor, clearance-ul ideal este de aprox. 5mm.
- Cu capac instalat:
- Măsuraţi din afara capacului pentru a roata de preluare ( Imagine 2a )
- Se măsoară lungimea senzorului foto din punctul său de montare ( Imagine 2b )
- Diferenţa trebuie să fie 1/8 "la 1/4"
- Dacă nu regla cu senzor sau capacul curelei cu şaibe
- Dacă amplasat prea aproape de roata, senzorul va fi deteriorat
- În cazul în care sa prea departe, senzorul nu poate obţine un semnal bun
- Asiguraţi-vă că capacul este bine fixat şi nu vibrează excesiv atunci când motorul este pornit
- Dacă nu aveţi toate cele 4 şuruburi de prindere instalat, înlocuiţi-le înainte de a instala senzorul
- Puteţi regla clearance-ul senzorului foto prin mutarea şaibe pe ea sau curea capacul calendarul
- Dacă este necesar, se poate indoi, de asemenea, în faţa a capacului curelei pentru mai mult spaţiu.
- După adâncimea este stabilit, instalaţi senzorul de jos şi strângeţi piuliţa de fixare ( Imagine 2c )
- Reţineţi că vechiul pick-up stilul de roata de design este prezentat în această imagine, noua versiune are gauri pentru a permite blocarea pinion pompa, în loc de sincronizare, precum si o gaura de acces pentru şurubul pompă mai mică de montaj, faceţi clic pe aici pentru o imagine de care design nou parte . La instalarea roata nou, asiguraţi-vă că pentru a alinia două găuri pline cu gauri de aliniere la pinion.
- Aveţi grijă să orienteze senzor, astfel axei sale lung este aliniat cu circumferinta de rotaţie a roţii de preluare
- Re-a instala calendarul centura capacul
- Dacă există dubii cu privire la clearance-ul senzorului, manie motor pe manual şi verificaţi senzorul şi roata de preluare pentru semne de contact
- Nu porniţi motorul până când sunt pozitive, senzorul nu va contacta roata de preluare
- Si cel mai important, BE-vă că capacul BELT este sigur, asiguraţi-vă că toate şuruburile şi distanţiere sunt la locul lor şi bine înainte de pornirea motorului şi de conducere. Tu nu vrei capacul pentru a desprinde în timp ce de conducere ca aceasta sau unul dintre şuruburile de fixare pot veni easliy pierde şi deteriora curelei.
- Traseu de sârmă de la modul de a senzorului şi ataşaţi conectorul furnizat
- Vezi: Imagine 3
- Conectaţi firul 12 V alimentare la electrovalva de combustibil cutoff pe pompa injector (albastru-crimp pe conector vizibile doar în centrul de jos a imaginii) şi conectaţi firul de masă la un punct de teren potrivit, am folosit unul dintre şuruburile care ataşează suport cablu de acceleratie la pompa.
- Vezi: Imagine 4
- Puteţi să adăugaţi un siguranţa în linie pentru linia de alimentare de 1/2 la 1 amper.
- De asemenea, asiguraţi-vă că aveţi o sursă de energie curată, ar trebui să aibă nici erori (dacă este cazul, ia în considerare adăugarea unui condensator de filtrare de zgomot de câteva uF) şi asiguraţi-vă că tensiunea nu este mai mare decât aproximativ 13 volţi. Uneori, atunci când autorităţile de reglementare alternator începe să eşueze, ele pot pune în tensiuni foarte mari de încărcare (14 volţi sau mai mare), şi acest lucru se va deteriora IC în caseta de generatorul de semnal şi va ucide, de asemenea, bateria în scopul de scurt.
- Găsiţi un loc potrivit pentru montarea modulului electronic; perete aripa de pasageri este, de obicei disponibile, am avut un suport ne-utilizate pe perete Fender.
- Vezi: Imagine 5
- Asiguraţi-vă că pentru a monta caseta de electronice într-o zonă în care acesta va fi protejat de apă şi, de asemenea, asiguraţi-vă că pentru a sigila, fie-l strâns de apă (cu silicon) sau montaţi-l cu fire descrescătoare, astfel încât orice apă care ar putea ajunge în caseta va scurgă.
- Traseu de sârmă restul prin firewall (montura de deschidere a capotei este bun pentru acest lucru) şi sub bord
- Acest fir furnizate fără conectori, pentru a permite trecerea prin firewall.
- Acum, benzi şi conectaţi firele după cum urmează:
- Verde fir de tahometru "RPM", sau de intrare de aprindere
- Dacă utilizaţi tahometru gaz VW, veţi avea nevoie pentru a conecta acest fir la "B" terminal de pe Tach, în locul de cablajul stocul flexibil ( a se vedea scrie-pe tahometru instalare OEM, de mai jos )
- Dacă nu se utilizează sau au un "upshift" de lumină şi / sau un RPM-sensibil indicatorului de presiune de ulei (cum ar fi cele A2s), apoi o altă opţiune de conectare este de a elimina de sârmă de la "terminalul W" pe alternator şi conectaţi sârmă verde de la caseta de generatorul de Tach şi aţi terminat. Acest semnal este conectat înapoi la WRE de intrare Tach pe grup fabrică.
- Pentru utilizarea cu non-OEM tahometre, firele sunt disponibile următoarele:
- Negru sârmă este teren
- Dacă nu este folosit, înveliţi acest fir în bandă să-l păstraţi de la scurtcircuitarea ceva altceva.
- Red fir este pornit 12V dacă sudat la "+" terminal de pe placa de circuit
- Dacă nu este folosit, înveliţi acest fir în bandă să-l păstraţi de la scurtcircuitarea.
- Galben sârmă sau alb este utilizat
- Dacă utilizaţi un Tach pieselor de schimb analog, veţi fi, probabil, conectarea la putere şi de la sol, astfel încât doar rula toate firele expeditor până la terminalele de pe Tach şi ar trebui să fie gata pentru a merge (posibil să aveţi nevoie pentru a furniza un fir de lumină liniuţă pentru iluminare gabaritul)
- Negru sârmă este teren
- Verde fir de tahometru "RPM", sau de intrare de aprindere
- Pentru testare, puteţi adăuga un LED aşa cum se arată în schema, pentru a verifica faptul că sistemul funcţionează corect:
- LED-ul va clipi în timp la turaţia motorului, ar trebui să vedeţi circa 25-30 flash-uri pe secundă, la ralanti.
- Presupunând tahometru dvs. nu a fost modificat, sistemul ar trebui să nu au nevoie de calibrare.
- Am gasit pe al meu, acul a fost îndreptat în jur de 30 ° sub "0" marca, asa ca am avut pentru a trage de pe acul şi cu atenţie repozitiona pentru a indica "0" la 0 RPM, eu nu sunt sigur de ce acul meu a fost ca de pe aceasta.
- După un an sau astfel de utilizare, se poate observa acul tahometru începe să sară un pic la turatii mai mari. Dacă se întâmplă acest lucru, eliminaţi centura calendarul şi curăţaţi faţa senzorului optic.Optica sale infrarosii sunt destul de tolerante de murdărie, dar în cazul în care devine foarte murdar isi pierde sensibilitatea şi viteza de raspuns de mare. Folositi un detergent pe bază de apă şi cârpă moale fereastră să-l curăţaţi.
OEM Tahometru de instalare:
- Prima este de a localiza un motor diesel VW, cu tahometru diesel real pe care ia de intrare de la "W" terminal de pe alternator şi de a folosi că (acest lucru presupune aveţi un alternator cu un "W" terminal).
- Cele mai des intalnite pe modelele Jetta diesel turbo.
- "W" terminal este, de asemenea, utilizat pentru a conduce "Upshift" indicator de
- O altă opţiune este de tahometru de a utiliza un tahometru de gaz VW si alternatorul propriu, adică una cu "W", terminale, tahometru şi modifica după cum este descris aici.
- Aceasta tehnica recalibreaza practic tahometru să se ocupe de frecvenţa de ieşire mai mare de alternator W-terminal de semnal
- Aici este o copie a writeup vechi, care a fost trecut pe la mine de către autor, Mike instrumente de muzică , şi este disponibil aici , deşi informaţia nu a fost verificat şi unii oameni au raportat dificultăţi în obţinerea de tahometru modificat pentru a funcţiona în mod corespunzător în urma aceste instrucţiuni.
- Iată câteva link-uri de pe alte subiect care poate fi de ajutor:
- Există o companie care vinde fie kituri convertor pentru W-terminal sau o unitate de preluare volant de a conduce un tahometru de gaz (modelul DSL-1).
- Aparent, acest kit nu funcţionează în mod corespunzător cu cel puţin tahometre de gaz A2, din cauza diferenţelor de semnal de intrare.
- Sau, puteţi folosi circuitul descris anterior tahometru analog de a conduce vehicule tahometru ne-modificat de gaz şi de a evita hassles de calibrare.
- Aici este un writeup bun de a scoate panoul de bord, dacă aveţi nevoie de câteva indicii:
- http://www.4130-products.com/step/remove/
- Fac mea un pic diferit:
- - Am ajunge până sub deşurubaţi şi cablul de vitezometru (presupunând că aveţi o conexiune cu şurub-on)
- - Nu uita pull-out butonul comutator faruri, există un buton sub comutatorul pentru a elibera butonul şi a arborelui (imi place pentru a insera în arborele din spate şi împingeţi uşor comutatorul în poziţia oprit w / o împingere arborelui înapoi în comutatorul)
- - Apoi, în cazul în cluster nu va ieşi cu uşurinţă, unele tunderea de deschidere din spate a decupaj bord poate face mult mai uşor. '82 Meu a ieşit foarte usor, dar '81 mea a avut o mulţime de clipeste a plecat de la procesul de turnare şi a trebuit să tăiaţi deschiderea unei sume echitabil să-l afară (nici unul din tundere este vizibil cu cluster în loc).
- Notă: Pentru cei care sunt curiosi, am blocat un osciloscop pe "W-terminal" şi a constatat că acesta oferă un semnal destul de decent val pătrat, 0-12V sau aşa, la aproximativ 25 de impulsuri / rotaţie.Aceasta este o valoare aproximativă ca am avut, de asemenea, mi semnal optic precis pe al doilea canal şi a observat "W", semnalul nu a fost blocat la semnalul de exacte. Dacă vă conectaţi la tahometru de gaz, veţi obţine valorile anormal de ridicate RPM, am vazut aproximativ 4-5000 rpm la ralanti. Dar aceasta este o modalitate bună de a testa dacă tahometru de gaz este de lucru.
- Scoateţi instrumentul stocul diesel grup
- Vezi: Imagine 1
- Punctele de săgeată verde la ceas original, aceasta este scos pentru a instala tahometru
- Este un cerc rosu in jurul ceasului constanta 12 conexiune putere volti, acest lucru nu este folosit cu tahometru, se foloseşte puterea de pornire astfel încât acesta se stinge atunci când motorul este oprit.
- Cercul albastru este probabil conexiune ceasul de la sol, acest lucru nu este, de asemenea, utilizat cu tahometru
- Oval galben este în jurul valorii de zona în care colegi de cablare conectorii cluster cu cluster pentru a aduce în toate semnalele diferite şi tensiuni la grup. Deci, puterea de tahometru, precum si semnal de W-terminal de la alternator (dacă este instalat din fabrică), vine în prin intermediul acestui conector.
- Scoateţi instrumente diverse, de la ambele grupuri
- Vezi: Imagine 2
- Notă, rama grup de gaz (de jos), nu are gaura setarea ceasului şi hardware-ul
- Vezi: Imagine 3
- Nu uitaţi să transfere diesel legenda indicatorul luminos de la rama noua
- Vezi: Imagine 4
- Instalaţi Tach de gaz şi de circuitul de motorina flexibil, apoi tăiaţi cu grijă mylar înapoi din stoc "tahometru" conexiune, banda-l pentru a preveni un scurt-circuit, apoi conectaţi cablul nou (verde în această imagine) pentru a tahometru "B "Terminalul (încercuită în verde).
- Notă: În imagine, m-am conectat firele la stoc "W-terminal" (fir galben - cerc galben), şi ceasul de 12 de circuit V (celalalt fir verde - cerc roşu), pentru efectuarea unor experimente. Ambalaj pur şi simplu în banda de contact electric este suficient aşa cum se arată în cerc albastru deschis).
- Deci, ce functii am folosit vechiul W-terminale şi ceas de 12 V pentru conexiuni? Ei bine, am folosit semnal W-terminal pentru a determina frecvenţa relativă a impulsurilor de terminale W-vs cele de la generatorul de semnal tahometru astfel cum a subliniat chiar mai sus, fotografiile din această secţiune. Şi puterea de ceas? Ei bine, l-am folosit pentru a furniza puterea de la 2 "ceasul rundă VDO-am pus într-o consola centrala. În loc să reinventezi constantă de 12 volţi de putere semnal de ceas, am folosit doar ceea ce era pe partea din spate a centrului pentru a alimenta ceas nou.
- Evident, nu aveţi nevoie pentru a face acest lucru dacă nu aveţi, de asemenea, planuri pentru aceste semnale. Dacă nu este necesar, înfăşuraţi pur şi simplu cele de circuit se termină în bandă electrice pentru a preveni un circuit accidentale scurt şi împingeţi-le din drum.
- Vezi: Imagine 5
- Odată ce totul este din nou împreună, aluneca înapoi în grup bord şi re-a instala elemente de fixare.
- Vezi: Imagine 6
- Porniţi motorul şi verificaţi pentru a vedea dacă totul este de lucru.
- Veţi observa am schimbat la vitezometru GTi / contor de parcurs, deoarece kilometrajul meu diesel vechi, practic sa prăbuşit în mâna mea când l-am scos. Am încercat repararea uneltelor de unitatea de spart, dar cadrul de plastic a fost spart în cazul în care uneltele care leaga contorul de călătorie şi kilometrajul a fost şi ea a căzut. Am făcut grija pentru a seta contorul de parcurs GTi la kilometraj ca kilometrajul meu vechi (şi o voi păstra în jurul valorii de rezervă). M-am gândit am adăugat 30MPH la vehiculele mele viteza de top, de asemenea, în loc de sfârşitul 90MPH slabă de top, acum am 120!
- Vezi: Imagine 7
NOTĂ:
Puteţi urmări proceedure de mai sus pentru a schimba un tahometru pentru un ceas într-un motor VW de gaze, de asemenea. Doar ignora toate modificările cabluri am avut de a face conversia pentru diesel. De asemenea, dacă sunteţi un Tach pompare motorină într-un grup motor diesel, apoi, din nou, nu trebuie să facă orice modificări cabluri, fie, din moment ce W-terminalul de semnal RPM este deja prezent la tahometru. Numai sale, atunci când swapping o Tach de gaz într-un motor diesel de care aveţi nevoie pentru a conecta generatorul de RPM semnalului de ieşire la intrarea tahometru.
Analog lista de piese:
Omron
EE-SB5 reflectorizante photomicrosensor
roata optic, S / S din tablă
Conectori, sârmă, cutie de proiect, circuit de bord şi componente: 1 x 620-750ohm rezistor 1 x 33Kohm rezistor 2 x 100Kohm rezistori 2 x 0.01uF condensatoare 555 bipolara timer Poate include, de asemenea, un rezistor de 750 ohmi două LED-uri şi dacă se cere
Piese de schimb Informatii Kit:
- 1 - fotosensibilă
- 1 - 4-pini pereche
- Nu este necesar, ai putea hardwire fotosensibilă direct la caseta de circuit
- 1 - 555 Bipolar cronometru IC
- Condensatori:
- 2 - 0.01 UF condensatoare de filtrare
- 1 - 1 condensator de bypass uF polarizat (opţional)
- Pentru o putere de filtrare
- Conectează între +12 V şi solului
- Rezistori watt, 1/8 sau 1/4
- 2 - 100Kohm
- 2 - 620-750 ohmi
- 1 Rezistor opţional, pentru limitarea curentului indicator LED (mai jos)
- 1 - 33Kohm
- 1 - LED (opţional)
- Partea plată a pachetului indică catod, care este negativ (sol), partea
- Indicator pentru funcţionarea tahometru
- 1 - PC-ul de bord
- 1 - Electronice caseta de proiect
- 1 - S / S sau preluare roţi din aluminiu
- Unii oameni au folosit un CD vechi, pictate cu dungi negre
- Alte opţiuni sunt pentru a picta luminoase / întunecate benzi pe un pinion / scripete / volant, etc
- 2 - şaibe plate pentru conectorul de montaj
- Sârmă asortată pentru conexiuni de putere, de intrare şi de ieşire
Piese de schimb Kit Adunarea:
- Există două tipuri diferite de placi de PC-uri folosite, în funcţie de disponibilitate.
- Una este pur şi simplu o reţea de tampoane:
- În primul rând, începe prin introducerea cip 555 cronometrul în centrul plăcii de circuit imprimat.
- Apoi, rulaţi un fir de alimentare gol până partea # 8 pini de bord şi firul de masă la gol partea # 1 PIN.
- Apoi introduceţi toate componentele discrete ca dorite, le aranjează pentru a pune capăt în gaura de lângă unde se va termina.
- Celălalt este configurat pentru DIP circuite si are mai multe conexiuni realizate
- În primul rând, puneţi cronometrul 555 şi a componentelor pe aspectul de mai sus piese
- Notă fotografia de mai sus include opţional LED de diagnosticare (dispozitiv de verde) şi condensator de bypass albastru (opţional, utilizarea ~ tanatlum condensator de 1uF, dacă se doreşte), la centrul de partea de jos.
- Aranjeaza piesele astfel de sârmă opto-senzorul va intra în partea de sus a consiliului de circuit, puterea semnalului şi tahometru iese în partea de jos.
- De lipit toate componentele, inclusiv cabluri bluză de la 5 la putere şi de la sol după cum este necesar.
- Lipire opto-senzor la sfârşitul scurt al conectorului 4-fire, de tundere este de a sta este cât mai aproape de capăt al conectorului, prea mult timp şi se va freca pe roata de preluare.
- Găsim că conectarea colector pentru PIN 1, Kathode la pinul 2, Anod de la pinul 3 şi pinul 4 la emitator, funcţionează bine.
- Asiguraţi-vă că pentru a testa potrivi conector pentru a vă asigura că senzorul este de aproximativ 5 mm de la roata de preluare
- Lipire scurt, de 4-fire cablu de la capătul lung al conectorului şi rulaţi-l în caseta, am o gaură într-un capăt al casetei de sârmă pentru a introduce, utilizaţi un scop simplu pentru a termina schema de conexiune:
- Noi folosim codul PIN 1 = negru, pinul 2 = roşu, PIN 3 = galben, 4 pini = verde.
- Lipire sarma lunga la putere (roşu), sol (negru), şi semnalul de tahometru (verde) şi rulaţi-l din cutie.
- Dacă doriţi fir 2-conductor poate fi cuplat la putere şi de la sol.
- Este util să se conecteze la putere şi de la sol la solenoid cutoff de combustibil pe pompa injector.
- În caz contrar, executaţi de putere şi pe teren, în fir lung de la bord.
- Alternativ, pentru tahometre piaţa pieselor de schimb, puterea de la sol şi de la cablu lung poate fi utilizat pentru a alimenta tahometru.
Piese de schimb Kit Depanare:
- Aplice în primul rând 12V şi o conexiune la circuitul de sol.
- Pentru testarea, eu folosesc un top de la o cutie poate, vopsit negru, jumătate în apartament şi termină într-un exerciţiu fără fir pentru a servi şi o sursă de semnal pentru testarea circuitului.
- Circuitul a fost construit-in-pass filtru de mare pentru a curăţa în semnal slab nivel de intrare.
- Prin urmare, nu va răspunde la static la / semnale de tip.
- Aţi putea fi capabil de a utiliza o bucată de metal lucios, cum ar fi partea de sus a casetei de electronice, pentru a genera un semnal de mişcare rapid senzorul de pe şi în afara de metal.
- Frecvenţa de tăiere este în jur de 500 RPM (1000 impulsuri / minut), astfel încât de intrare trebuie să fie destul de rapid pentru a face trecut de filtru.
- Masina de gaurit cu acumulator mea rulează doar până la aproximativ 350 RPM, asa ca am facut roata de testare cu 4 impulsuri pe REV, care vor "pacali" în circuitul vedea de două ori RPM.
- Dacă nu, de timp pentru a depana un pic ...
- Verificaţi toate conexiunile de putere şi de la sol.
- Verificaţi conexiunea pini 2-6, ar trebui să fie 1/2 din tensiunea de intrare, dacă nu, verificaţi toate conexiunile la pinii 2 şi 6, există câteva.
- Verificaţi emiţător (E), de ieşire din opto-senzor înainte de condensator uF 0,01. Acesta ar trebui să se balanseze aproape de la 0V la 12V ca senzorul se mută de la stralucitor la întuneric.
- Această contribuţie se va răspunde la lumina statice şi a semnalelor de întuneric, ea este înainte de condensatorul de filtrare uF 0,01.
- Dacă nu, verifica toate intrările la senzor.
- Nu ar trebui să fie de aproximativ o picătură de 12V pe rezistor pe partea LED a senzorului opto. Dacă nu meniurile care se observă pe acest rezistor, nu există nici un curent în LED-uri, astfel tranzistorul foto nu va fi obtinerea nici un semnal.
- În timp ce eu oală de obicei, a picioarelor senzor Opto la carcasa conectorului, nu fac acest lucru înainte de a vă sunt 100% sigur de lucru sa.
- Dacă toate aceste teste nu, verificati toate componentele şi conexiunile de lipire.
- Verificaţi toate cele 555 de pini, asiguraţi-vă că pinii de alimentare au putere, pinii de la sol sunt la sol şi pinii de intrare (2 şi 6) sunt la 1/2 din tensiunea de alimentare.
- Dacă totul arată bine, cel mai probabil cronometrul 555 a fost deteriorat.
- Puteţi obţine o nouă la orice Radio Shack (P / N 276-1723)
- Reţineţi că, chiar o inversare de putere scurtă (de exemplu +12 V la negru, motiv pentru roşu), se va stinge 555 cronometrul IC
- Remiză normală este de aproximativ 30mA curent, dar dacă 555 este mort, veţi vedea doar aproximativ 20mA curent, care este ceea ce opto-senzor trage.
- Dacă doriţi LED să fie vizibilă, o gaură pentru aceasta în capacul cutiei, instala placa de circuit şi de sus şi o dată acesteia, toate de lucru, se aplică unele silicon clar la capac, LED-uri şi în cazul în care firele intra caseta.