Acest circuit este portabil și poate fi utilizat în locuri unde este disponibilă o sursă de curent alternativ ,
pentru încărcarea bateriilor pentru automobile.
Simple Car Battery Charger
Regulatoare de tensiune pentru alternatoare auto
Vezi și
Romania traiește , încă , din inertia bogățiilor create in Epoca Comunistă
Europa privită din viitor
Hrana vie
Planurile in derulare sunt o munca in progres, veche de sute de ani
Duda a pus mâna pe Casa Regală
Nu poti multiplica bogatia divizand-o !
Evolutia Laptop - Cântărea 5,44 kg
În vremea monarhiei, taranii romani reprezentau 90% din populatie si nu aveau drept de vot.
Miracolul din Noua Zeelandă - LYPRINOL
Locul unde Cerul se uneste cu Pamantul
Fii propriul tău nutriționist
Maya ramane o civilizatie misterioasa
Slăbești daca esti motivat
Serbet de ciocolata
Medicament retras - folosit în diabet
Brexit-ul - Spaima Europei
Virusul Misterios
Sistemele solare - apă caldă
Aparitia starii de insolventa
TRUMP ESTE PRESEDINTE
Despre islamizarea Europei. O publicăm integral. Și fără comentarii.
Tavalugul Marelui Razboi - Globaliyarea - Asasinii Economici
Pentru instalatiile de 12V (de exemplu, la autoturismele "Dacia"), valoarea de prag a tensiunii se regleaza la 14,5V valoare indicata de voltmetrul conectat intre borna + si masa. In aceasta faza, becul de control conectat intre Df si masa poate fi aprins sau stins. Dac amontajul releului a fost corect executat, rotind cursorul semireglabilului SR intr-un sens sau altul, becul trebuie sa se stinga daca initial a fost aprins si invers. ca o verificare, cazul in care becula fost aprins, marind cu 0,1-0,2V tensiunea sursei de alimentare (U=14,6-14,7V), becul trebuie sa se stinga. Revenind la 14,5V, becul trebuie sa se reaprinda. Cu aceasta reglajul releului regulator este terminat. El poate fi introdus in carcasa si montat pe masina.
Pentru releele electronice de 24 de volti, becul-martor va avea aceeasi tensiune nominala, iar pragul de functionare va fi de 28,5V (28,3-28,5V)."
Putem inlocui tranzistorii in configuratie Darlington cu un tranzistor..Darlington TIP142:
La teste, am folosit ca sarcina un consumator , care consuma cam 120mA, am mai pus un LED verde (miniatura) cu rezistenta aferenta... regland pragul de comutare la 14,25V am obtinut o neasteptata "fereastra' de comutare, ceva de genul a 0,01V...
..articolul complet este:
Schema poate fi adaptata pentru un reglaj mai fin, prin utilizarea unui semireglabil .
Pierderile într-un convertor de putere
Pierderile considerate într-un convertor de putere sunt pierderile produse de comutatoarele semiconductoare (IGBT și DIODES) și componentele pasive (condensatoare și inductoare). Scopul acestei explicații este doar de a da o idee despre estimarea pierderilor. Această estimare este utilizată în acest studiu pentru a calcula eficiența. Eficiența unui convertor de putere este dată de:
Pierderile de comutare IGBT sunt date de:
Valorile energiei sunt în general date pentru condițiile de testare specifice (condiția de testare a tensiunii V CC ). Astfel, pentru a adapta aceste valori la alte condiții de testare, ca o estimare, pierderile de comutare IGBT sunt date de ( Garcia Arregui, 2007 ):
Pierderile de conducție ale diodelor sunt date de:
Pierderile de comutare a diodelor sunt date de:
Energia de recuperare este dată în funcție de rezistența la tensiune, curent, pornire și oprire și pentru anumite condiții de testare , estimarea pierderilor de comutare a diodelor este dată de:
Sursa ifo Aici
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu